Загрузка…
Вы будете получать оповещения о новых материалах автора
Вы будете получать оповещения о новых материалах автора
175 0
Анонс:
За мотивами панельної дискусії «Як технології змінюють ринок нерухомості у світі» та краш-тесту стартапів, що відбулися в Києві, президент FIABCI-Україна Катерина Пилипчук написала пост у Фейсбуці. У ньому вона поділилась своїми думками і досвідом стосовно майбутнього технологій на ринку нерухомості.

Катерина Пилипчук: «Поки зараз купує нерухомість більшість віком від 40 до 55, то і всі ТЕХНОЛОГІЧНІ фішки цим людям не цікаві»

Катерина Пилипчук: «Поки зараз купує нерухомість більшість віком від 40 до 55, то і всі ТЕХНОЛОГІЧНІ фішки цим людям не цікаві»За мотивами панельної дискусії «Як технології змінюють ринок нерухомості у світі» та краш-тесту стартапів, що відбулися в Києві, президент FIABCI-Україна Катерина Пилипчук написала пост у Фейсбуці. У ньому вона поділилась своїми думками і досвідом стосовно майбутнього технологій на ринку нерухомості.

Деякі думки після відвідування #SCTRealEstate.

Одразу скажу, що це мої власні думки і висновки, що ґрунтуються на почутій сьогодні інформації та представлених стартапах, а також моєму власному досвіді виводу на ринок технологічних Стартапів для ринку нерухомості, який був у мене з 2009 по 2014 рік.

1) Фокус на проблемі (і чи Є ця проблема ТАМ, де побачили її засновники) досі залишається ключовим фактором успіху для старту бізнесу (а саме - перевірки гіпотези проблеми)
2) Контент - це те, за чим ми ходимо у Інтернет і за що ми поки (а може й назавжди) не готові платити (робіть ставку на контент та використовуйте інтерес до контенту як верхню частину воронки і на цій аудиторії перевіряйте свою гіпотезу проблеми через ретаргетинг - тут особисто проконсультую - питайте!)
3) Технологія, створена технарями для фахівців іншого бізнесу без фахівців цього бізнесу у команді, - не має майбутнього (це мій досвід неуспіху фахового продукту без фахівців з нерухомості у команді, і зараз моє враження від побачених деяких проектів. Фраза - "ми створимо продукт, а впроваджувати його будуть фахівці" - тривожний сигнал для проекту).
4) Стартапи у ріал естейт розвиваються у темпі ЗРОСТАННЯ Кожного наступного ПОКОЛІННЯ покупців. Поки зараз купує нерухомість більшість віком від 40 до 55, то і всі ТЕХНОЛОГІЧНІ фішки цим людям не цікаві. Вони "олдскульні" самі по собі. А от, коли вже у Вік 40-55 прийде покоління з "кнопкою на пальці" - тоді доведеться застосовувати неабиякий креатив, щоб продумувати діджітал рішення там, де їх просто не могло бути навіть у нашій уяві. До цього ще залишилось мінімум 5-10 років.
5) перш ніж запускати новий продукт для всіх - подумайте, чи є ті, кому цей продукт потрібен найбільше і спробуйте якомога дорожче продати його цій категорії клієнтів, якщо не захочуть купувати - скажіть, що тоді запустите продукт для всіх (тобто і їх клієнти також отримають доступ до нього). Якщо і після цього не захочуть платити чи не попросять не відкривати для всіх - значить проект не потрібен нікому - ні тим ні іншим. Якщо ж будуть просити не запускати на всіх - значить це Ваша цільова аудиторія, яка буде вам платити гроші!(навіяно проектом monitor.estate)

І ще! Колись і я була на тому місці. Колись і я була Стартапом, мріяла, не вірила жодному слову, не слухала фідбек, сперечалася і була права - виключно для себе.
Тому, я всіх вітаю з цим краш тестом! Нехай він дасть Вам нове дихання!
Всім проектам бажаю успіхів та нових челенджів, зі свого боку - чекаю всіх у FIABCI-Україна - тут є всі, хто Вам потрібен, для якісного фідбеку по Вашим гіпотезам.

Автор: Катерина Пилипчук
Оригінал

Дисклеймер: репости на Est!Медіа додаються з відкритих, публічних записів в соціальних мережах і на різних сайтах без редагування. При цьому ми обов'язково вказуємо автора матеріалу, ставимо посилання на першоджерело (оригінал) і позначаємо матеріал як репост.
Оригінальний текст може йти із анотацією від редакції Est!Медіа. Можливі невеликі зміни в оформленні матеріалу.

Читайте також: «СНАЧАЛА продай город, потом бетон»

:

Улучшить сайт Соцсети  →